18 noiembrie 2009

Mult prea mult..o alta cronica

Nu stiu cum si de ce m-am trezit atat de inteligenta si inspirata..am cautat si am gasit..concert cu Emeric Set..Am anuntat divele. Ne-am conversat in nenumarate mailuri si intr-un final am ajuns in locul cu pricina
Am avut onoare de a-l revedea pe Sorin Zamfir. De data aceasta intr-o noua formula, pe care recunosc nu o stiam, dar niciodata nu e prea tarziu. Si am plans. Am plans de dor de vama, de dor de nisip. Oare stie mare cat de mult o iubim noi pe ea? Oare stie marea ca pentru unii din noi e cea mai mare iubire? Oare stie ea ca plangem pe timp de toamna si iarna de dor de ea? M-am infiorat...mi s-a infiorat toata pielea si sufletul mi s-a transformat intr-un pui anemic batut de vant.
Maine sau poimaine sau cand am timp o sa imi fac o lista cu ingeri pamantesti.
Si intre ingerii mei primii pe lista au sa fie: Mishu Calian, Emeric Imre (sau Set..sau nici eu nu mai stiu cum) si Mircea Baniciu. Nu e o ordine neaparata dar o sa fie.
Am oasele moi, pielea somnoroasa si inima plange si mai vrea acorduri de chitara si amintiri curate.

Un comentariu: