3 iulie 2009

amazing..it's amazing!!!

E amazing..e incredibil..
vad viata cacaniu si alb negru si verde retardat..
si doar acum si numai acum si decat acuma am realizat ca sunt defapt foarte foarte obosita..
ma oboseste venitul la servici...statul pe scaun..munca..linsul de plicuri..
ma obosesc mai ales visele..stupide vise..toate stupide..cele mai stupide...
eram asa dupa o sesiune stresanta plina de cola si cafele si nopti nedormite...simt ca am ramas fara puteri si trebuie sa dorm..
acesta e primul weekend planificat doar ptr fructe si odihna..multa odiihnnaa si filme bune si stat pe mess..
mi-a obosit creierul de la atatea conturi si vise aiurea...
pfuai..dupa tot b'estfestul asta care se aude din bucatarie imi trebuie un concert...si ma rog cerurilor sa vina iubitul meu edvin cu vioara sa imi relaxeze celulele...
over and out..
azi ma reapuc de portugheza..:D

Un comentariu:

  1. da-l dracu de bestfest, mergem la coke live. am zis am spus. te-ai rugat cerrilor, a venit concertu, tu trebuie sa-l prinzi doar de un piciorus...trebuie!!!

    RăspundețiȘtergere