14 iulie 2009

Pisicutza pis pis pis...

Dragi copcii sau copcile,
am ganduri razlete:
-urasc pisicile
-in ciuda ideii de mai sus mi-am cumparat si pijamale si pilotzi cu kitty kat..
-nust cum pana mea ii zice la pisica de pe haine dar are ea o denumire
-am fost la buda
-am ramas stupefiata
-am niste pantaloni albi
-foarte transparenti
-atat de transparenti
-incat mi se vede
-pisicutza
-de pe pilotzi
-adica
-nu sunt chiar citova zilele astea
-acum imi dau seama de ce
-azi dimineata
-toti barbalaii se uitau la mine ca la helicoptere
-eu credeam ca
-ii fascineaza the butterfly bluza
-dar ei se uitatu la pisicutza
-inca o zi in care
-juma din capitala si din cladire
-or sa afle cate ceva despre pilotzii mei personali
-doamne ajuta!
-v-am mai zis ca am inceput sa visez ca ma mut din bucuresti?????
-in cluj!

Un comentariu: