4 iulie 2009

La mullttii aanni!!!

Astazi..da da..chiar astazi de ziua Americii mamica mea scumpa si draga implineste 50 de frumosi anisori..
Si plang..
pentru ca as vrea sa am puteri magice si sa fac cumva sa ii schimb toata viata..as vrea ca toate lacrimile pe care i le-am sters sa le uite ca si cum nu ar fi existat...as vrea sa fie cel mai fericit om de pe pamant..
Mamica mea este minunata..este cel mai superb om pe care l-am cunoscut...un om care daruieste pana la epuizare si dupa atata timp in care a daruit tot timpul gaseste putere sa renasca si sa daruiasca si mai mult pana cand totul devine ametitor..
Nu o sa uit niciodata ce mult m-a durut cand am stat in gradinita 2 ani departe de mamica mea si cum sufletul meu de copil plangea seara de seara pentru fericirea noastra...la fel cum nu o sa uit niciodata cand a plecat departe doar pentru noi..
Si niciodata nu o sa uit toata durerea ce o poarta in suflet..niciodata nu o sa pot sa ii sterg regretele si niciodata nu o sa ii pot darui o viata asa frumoasa cum o merita...
Ma simt incapabila sa pot face ceva ca sa o rasplatesc pentru tot..pentru tot ce a indurat si ptr puterea cu care pretinde ca totul e trecut...
Sunt ceea ce sunt si sunt aici doar datorita ei..si e unicul om care merita sa fie cu adevarat fericit...
e inutil blogul asta...dragostea pe care o simt chiar nu are cuvinte ...si amintirile mele nu sunt pentru negru pe alb..
La multi ani draga mea mama..iti doresc ca tot ce ai daruit pana acum sa ti se intoarca inmiit inapoi..iti doresc numai momente frumoase si multe lacrimi de fericire...
Si sa stii ca in seara in care ma tineai in brate si eu urlam de durere...urlam pentru ca atunci am constientizat ca nu esti nemuritoare asa cum as vrea eu sa fii...dar astazi tu esti centrul..
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu