20 iulie 2009

Cineva acolo sus ma iubeste

Am fost in vama si m-am iubit cu marea..a fost pentru prima data cand m-am simtit bine doar cu mine si cu muzica si paharul..a fost pentru prima data cand am stat singura intr-un club aproape toata noaptea..in ultima vreme am tot inceput sa fac lucruri "pentru prima data" si o sa continui sa fac chestia asta..am facut singura baie in mare la cinci dimineata..doar eu cu luna si luceafarul..apa era extraordinara..lumina extraordinara..nisipul si mai si...m-am simtit bine cu mine si inotand pe melodia mea preferata..the lost song si gandindu-ma la viata mea realizasem ca viata e asa de frumoasa si ca voi toti pe care va iubesc si voi toti pe care incep sa va iubesc sunteti departe si totusi va simteam pe toti cu mine...baia aia in mare m-a revigorat..pana ieri cand am vazut moartea si am crezut ca voi muri..
asteptam sa cada pe noi si sa nu mai simt nimic..si nu e adevarat ca mi-a trecut toata viata prin fata ochilor..adevarat e ca ma intrebam de ce trebuie chiar azi ..de ce ..de ce..si de ce..si imi urla tot corpul si tot sufletul a frica de moarte..
am scapat..nu stiu cum si nu stiu de ce..dar o sa aflu de ce..si da recunosc..imi doresc sa plang intr-una de singuratate si din dragoste impartasita sau nu..imi doresc sa am problemele pe care le aveam vineri si sa uit de norul de praf si asteptarea mortii..
cineva acolo sus ma iubeste si ma apara si recunosc cu tristete ca aveam nevoie de un asemenea eveniment ca sa realizez lucrul asta..
imi vine sa plang intr-una si parca tot nu pot sa cred ca inca simt si traiesc si respir si de aici incolo va voi iubi pe toti si mai mult..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu