15 iulie 2009

Zmeoaica

Se pare ca in acest weekend vom merge la mare..in vama...imi vine sa plang in hohote de fericire, dar nu o sa plange ca eu e ragazza brava.
Am urmatoarele planuri, pe care le voi indeplini in aceasta ordine:
-sa vomit de somn pe drum ptr ca vom pleca foarte devreme
-sa plang cand vad marea
-sa imi bag toate picioarele si mainile in nisip
-sa imi bag capul in nisip
-sa mananc nisip
-sa imi bag nisip in urechi
- sa imi lipesc tot nisipul de mine
-sa ma bag in apa
-sa stau in apa
-sa ies din apa si sa beau o bere
-sa repet actiunea de mai sus de 20 de ori
-sa ma rad
-sa ma iubesc cu scoicile
-sa mai iau la bord si niste apa
-sa urasc toate divele care o sa fie multe si frumoase
-sa rad intr-una
-sa beau altceva decat bere
-sa fac dragoste cu apa si nisipul noaptea tarziu
-sa vomit duminica dimineata din cauza penultimului punct
-sa mai fac 209148239582345 de bai
-sa plecam acasa
-sa plang in drum spre casa si acasa
-sa vomit de suparare cand ajung acasa
-sa imi admir bronzul toata seara
-sa zambesc tamp cu ochii umflati de plans si voma.:)))
-sa le declar lui andre si lui fifi iubire vejnica
-sa o conving pe marcela sa mergem si weekendul viitor in vama sa fim noi doua si craiul ei daca vrea..:D:D..si sa fie frumos si sa facem un menaj a trois cu marea si nisipul..

"imi vei alerga prin vene"...marea mea draga si iubita..

Un comentariu:

  1. Sau sa facem menage a cinq..:)
    Doamne ajuta:)...eu nu ma mai opresc din multumiri adresate bunului Dumnezeu:)...mareeee we love you!!:)

    RăspundețiȘtergere