4 iulie 2009

Calatorie cu sunete..

Totul a inceput pentru mine datorita unei verisoare traznite care ma trantea langa ea de fiecare data cand punea mana pe chitara..
Care dupa ce am inceput sa citesc ma forta sa cant cu ea si ma fascina...imi punea toate melodiile pamantului..si de atunci am inceput sa traiesc prin muzica si de atunci oricat de mult as incerca sa ma indragostesc de vreun alt instrument muzical..unicul care imi inmoaie toate simturile si toate gandurile e chitara..
Si nu uit niciodata cand am primit prima mea chitara si cat am chinuit-o si cat de mult am plans cand a cazut si s-a ciobit...si nu pot sa uit cum ma simteam cand am invatat sa cant..nu pot sa inlatur sentimentul pe care il am cand singura imi gadil sufletul..nu pot sa uit cum 28 de oameni au inceput sa planga din cauza ei..
Si o data cu mutatul in cacatul asta de oras am reusit sa uit cumva de unicul meu sentiment pur si atat de iubitor...
pana cand intr-o zi din site in site si din bloguri in bloguri descopar un om care impreuna cu chitara lui ma transpune si ma transforma in ceea ce sunt eu defapt...si o data cu prima melodie ascultata..."scrum"..am inceput pur si simplu sa plang si fara sa stiu de ce...si doar cu edvin mi s-a intamplat asa ceva...si m-am reindragostit de tot ceea ce inseamna chitara si acorduri..
e ca o operatie pe cord deschis..e ca si cum fiecare acord nenorocit ma deschide tot mai mult si ma poarta spre taramuri pe care stiu ca sunt mai fericita si mai trista..spre taramuri in care am mai fost si plang...si plang mocnit fara sa stiu de ce..plang pentru ca o voce si o chitara imi fac sangele sa zvacneasca si creierii sa zboare nu stiu unde..pe parchet de cele mai multe ori...
ma chinui acum sa descriu cum e..e dincolo de ceea ce traiesc in mod uman..e ceva in suflet si in creier care atunci cand aude o chitara bine acordata si iubita ma face sa imi pierd toate mintile...
declar cu mana pe inima si cu cealalta pe corzi de chitara ca il iubesc pe dnul mishu (pe care nu il cunosc dar am avut onoarea sa ii fiu fan isteric o seara..) pentru ca a readus in mine tot ceea ce sunt si tot ceea ce uitasem ca sunt...
am zis am spus si jur ca dupa concediile costisitoare imi cumpar o chitara si ma reapuc sa ma fericesc...

4 comentarii:

  1. Iti zic eu cum facem... ai de la mine o chitara cadou :) Trebuie sa vedem doar cum facem sa ti-o dau. Ma bucur ca mai sunt oameni care simt asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. iuuhuu...iihuuuhuuu...long live mishu..:)) care va sa zica trube sa imi tai unghiile si sa beau oua mai multe..no nu-i bai ca viu eu la cluj..:))pentru o chitara viu..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maxim 6 :))
    Pove pe mess sa vedem cum facem

    RăspundețiȘtergere
  4. bunus bunus...te anunt de pe acum ca ofer la schimb chitara mea ascutitoare(asa ii ea de cand era micutza) si cureaua mea alba..

    RăspundețiȘtergere