23 iulie 2009

za vichend iz coming

Deci...asadar si prin urmare..za vichendu vine si eu nu stie ce trebuie sa face..

eri am luat tot si toata lista de mess la piculit ca sa vaz cine ar putea sa ma acompanieze la mare...as in..sa impartim o camera frateste si sa punem banii p din doua..ca doar masina iashte asigurata...

am ajuns chiar in stadiu in care m-am rugat de un prieten sa devina iubitul meu pana la 1 septembrie 2009 ca sa am cu cine sa impart camera..:)))..da i-am zis ca ar fi o relatie libertina si as fi cea mai dispusa sa il impart cu alte gajici...n-o vrut si iar am revenit la lista de mess care nu imi produce niciun fel de palpitatii..in afara de un nume ici colo..

avem asa: una vineri seara, una sambata ziua si una duminica ziua..si una duminica seara in care ma voi spanzura cu planul de spanzurat pe care il voi face in restul zilelor..

vineri (ora 18:00) - in casa cu scame pe gios va urla neincetat muzica de muzica...cu formatii de formatii

vineri (ora 18:30) - se opreste muzica, si elefantul (adica je) vorbeste la telefon cu ma-ma-marcela..care vrea sa iasa la oras care trebe sa iasa la oras
o las pe asta cu orele ca vine vichendu si tot nu reusesc sa scriu tot..ulterior vineri ma voi uita un pic la tv si ma voi stupefia la toate cele grotesti care este si dupa aceea iar o sa vb cu marcela...
la ora 11 p.m ma decid si eu sa ma transform si sa ies la oras ca deh
sambata ma voi trezi cu ochii cat cepele..(ca vineri daca mere totul conform cartii voi si plange de la pahare) si o voi asista pe mitzi gatindu-se ptr ale nuntii
mitzi pleaca si atunci o sa inceapa histeria..adica....mai mult ca sigur o sa fac curat ca voi fi prea plictisita...asta dak nu cumva ma apuca o dorinta nebuneasca ascunsa ptr strand..la care voi si merge..si singura si imi bag un picior..(in gura..ca de la atata plictiseala nu o sa gasesc un loc mai potrivit)
daca merg la strand voi sta cu lanul de morcovi infipt in partea dorsala ca nu care cumva sa imi sterpeleasca careva telefonul meu cu semnal in zone dificile..:))..si voi inota cu banii infipti in lan ca nu care cumva sa raman si fara aia..
deci totusi nu cred ca voi merge la strand..cel mai probabil iar voi naviga pe internetus si imi va curge din gura...si cu putin noroc o sa ma reapuc de portugheza ca doar ce pana mea sa si fac
sambata seara va fi ceva poetic si romantic..doar eu cu mine si nici macar nu e bestfest-ul..voi face o baie de treizeci de ore si dupa aceea ma voi uita la un film ratangist si voi durmi
duminica ma tai cu lama de jur imprejur..(dupa cum zicea niste intelepti) si urmand ideea de mai sus imi fac un plan de spanzurat..si cel mai probabil e sa imi leg o frunghie de nucul din fata geamului si ii foarte posibil ca facand acest lucru sa cad de la etaj dar cad in trompa ca asa cade elefantii
drept urmare va hanunt pe toti ca sunt in mare cautare de oameni noi si hiperactivi care sa ma sustina in weekenduri zapacite si nestatoare pe scaunul din bucatarie..
sa ma prezint: am douashi de hani...vorbeste bine romaneste..si alte limbi de circulatie europeana..si rusa o voi invata daca e nevoie..sunt very simpatica si vesela si plina de viata si nu imi place toate muzicile numa unele..asa for fun..care va sa zica va hastept la adresa de mail helefantusdisperatusdupanisipussiapus@vamavechenouasivecheiar.veselie.buc
ciaoless

4 comentarii:

  1. Tuh bagaboanda mica...nu stiaica si io is pe aici?? o sa te entertain eu cu program special de seara si eventual mergem la agatat ( de pesti) prin cluburi doar de tine stiute..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ai epuizat toate personajele? Pe mine nu m-ai sunat/contactat in privinta asta. Drept urmare daca n-o faci pana la ora 18, imi iau inima in dinti si o sa-ti propun sa share-uim un pat. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot io...anonimus de mai devreme. Asigur si transportul.

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm..pai de obicei nu impart patucuri cu oameni anonimi dar pentru mare sunt dispusa sa fac acest sacrificiu..si astept cu nerabdare telefonul.:D..

    RăspundețiȘtergere