24 iulie 2009

Beautiful madness

Yes of course ca am innebunit..si mai tare..de ieri pana azi..
Si azi noapte in timp ce imi refaceam a treia oara unghiile de la maini..am constientizat ca jocul asta imi strange creierii si simt cum mi se micsoreaza stomacul de emotii si frica..mi se inmoaie genunchii si nu stiu cum sa ma apar..
This is a new game..a fresh game..e defapt jocul tuturor pe care eu l-am refuzat cu ambitie si indarjire si nu stiu de ce..mi-am incuiat in dulap scutul si armura de fier si acum nu stiu ce si cum sa fac fara ele..ma simt nesigura si slabita intrucat e prima oara cand jocul asta nu tine de mine..pentru ca eu nu stiu sa fac ceva in situatia asta noua..pot doar sa imi simt cum neuronii mei imi alearga in tot corpul si urla a disperare dulce..e nou..si nu e chiar inedit sau relaxant pentru ca mi-am parasit postul de stat de veghe si pazit..am intrat direct in atac si acum ma opresc caci mai mult de atat nu gandesc si nici nu vreau sa ma gandesc..
nu mai visez nimic si nu vreau sa visez ceva..ma las in mainile tale si tu sa faci ce stii mai bine..sau sa nu faci nimic..eu oricum nu stiu sa joc dupa regulile omenirii..stiu doar regulile mele la care am renuntat..
ma las in mainile tale..in soare si apa si nisip si soapte..si in doua zile sper sa ajung undeva in cer de fericire si cand aterizarea o sa doara si o sa muste din mine o sa imi reiau armele si nu le voi lasa..caci fara ele si fara impresia de siguranta oferite de ele nu stiu cum sa ma comport si nu stiu cum sa fiu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu