29 iulie 2009

disperare si greturi

Dragi cunoscuti si mai putin cunoscuti,
in noaptea asta ma transform intr-un elefant african si de maine dimineata o iau pe christa in spinare si ne taraim pe autostrada soarelui si ulterior pe drumul vechi pana in 2 mai..dupe care ma parchez pe plaja si o iau pe christa sub trompa mea protectoare si gata..
si cu putin noroc poate si daram pe acolo toate casele la care am sunat si era ocupat..tot distrug..sa ramana numa marea si sa stea toata lumea pe plaja ca sa nu ne mai agitam cu cazarile..
nici haine curate nu am..nu am nimic si nici chef de cumparat detergent..
si pe langa toate astea imi mai e si rau..si ba ma doare un picior...ba un spate..ba mi bine..ba imi vine sa vomit..
toti cei care v-ati gasit cazare in vama veche sunteti niste nashpeti!!!

si promit ca ma tar pana in vama si pe jos si oricum si stau si in apa daca e nevoie..numa de dragul de a=l vedea pe mishu si de a urla ca o disperata...:)))..cum faceau fanele la michael asa o sa fac si eu..: "miisshhu miisshhuu da-mi un autograf..uuuu..uuuu..uu..pe o buca..ba nu ba nu..pe brat...ba nu ba nu ..pe spate...ba nu ba nu..pe chept..uuu uuu uuu"..:))) cu putin noroc in loc de autograf ma intorc cu o ranga in freza de la prietena lui...sau alte fane..:)))

over and out

p.s: cu oamenii din doi maiu nu am nimic..:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu