27 iulie 2009

This is free love

Incep sa scriu si vreau sa scriu si tremur..si nu stiu daca e de la cafea sau de la ganduri sau de la responsabilitate sau de la ganduri iarasi..si am pus melodia asta pe care ti-o dedic cu toata puterea mintii si a sufletului..
"and i am only here to bring you free love..."
si esti liber si vreau sa fii liber..
si te vreau pentru ceea ce esti si pentru cum esti si te vreau si mai mult pentru cum ai putea fi si te vreau si mai mult cand ochii tai nu ma duc spre sufletul tau ci ma duc in pustiu si goliciune..
si da...as fi urlat si te-as fi impins in bratele ei pentru ca te-am simtit trist..foarte trist..am simtit ca te doare si poate am vazut si am simtit gresit..dar te vreau fericit..si vreau sa fi fericit pentru ca imi esti drag si pentru ca egoismul nu m-a caracterizat niciodata..si cred ca libertatea ta te doare si stiu ca vrei o libertate mai libera si mai pura decat ceea ce ai...
am trait ciudat..intens si ciudat..mi s-au spulberat multe vise si o data cu soaptele s-au refacut..si s-au spulberat iarasi si recunosc ca ieri in timp ce ii sopteam marii fericirea si ii povesteam de tine si mainile tale te-am simtit mai prezent si mai viu..
nu sunt romantica si nu am vise cu perfectiune si inca invat ce e realitatea..
si stiu ca sunt un copil si stiu ca e un avantaj chiar daca nu pare...dar stim amandoi ca zambetul meu e mai puternic decat al tau caci eu mai am putere sa cred in povestile marii..si mai am putere sa cred in ceea ce voi toti nu mai credeti si mai am putere sa va dau vise nocturne..
si tot ca un copil vreau si imi doresc ca ochii tai sa vorbeasca si fericirea ta sa nu fie ascunsa si sufletul tau sa fie deschis..

"Mad to burn, mad to cry,
Mad to run and mad to fly.
You're mad to burn and mad to die
And mad to lay awake.
You're mad to crawl and mad to fly
And mad to run away."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu